Szállítási információk

 

Hova szállítunk?

Magyaroszág egész területére szállítunk.

 

Házhozszállítás

A kiválasztott terméke(ke)t a megrendelés során kiválasztott szállítási módot követően szállítjuk ki Önnek. A megrendelés befejezése után a vásárlásról visszaigazolást küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a küldemény számát és egy linket a küldemény állapotának nyomon követésére.

 

Csomagjainkat a GLS szállíttatjuk ki Önhöz. A honlapunkon feltüntetett szállítási idők csak tájékoztató jellegűek. Előre nem látható körülmények miatt előfordulhat, hogy a csomag kiszállítása késik, ezért kérjük, legyen türelemmel, míg rendelése megérkezik.

 

Rendelés nyomonkövetése

Amint megrendelését kiszállítják, értesítést kap e-mail címére vagy mobiltelefonszámára. Kérjük, rendeléskor pontos adatokat adjon meg. Ha a weboldalon keresztül rendel, miután elküldtük a csomagot, kap egy e-mailt egy linkkel és a küldemény számával, így bármikor nyomon követheti annak állapotát.

 

 

Szállítási feltételek

Az árut a megrendelés feldolgozását követő 24 órán belül becsomagoljuk, és a megrendelést követő első munkanapon átadjuk a futárszolgálat részére, a Vevő költségére. A szállítási tarifáknak megfelelően, a megrendeléskor egyértelműen meghatározott szállítási költséget számoljuk fel.

 

A postaköltség 2000 Ft normál futárszolgálattal történő kézbesítés esetén.

 

Minden 25000Ft feletti rendelésre ingyenes a szállítás.

 

Továbbá, ha több terméket rendelt, és azokat több dobozba csomagolták, a postaköltség csak egy csomag után fizetendő.

 

Az utánvétes küldemények esetében Ön csak a csomag átvételekor aláírt papíron szereplő összeget köteles kifizetni a futárnak.

 

Szállítási idő

A termékek megrendelésekor a "Megjegyzés" mezőben megadhatja, hogy mikorra szeretné, hogy a csomagot kézbesítsék Önnek, és a futárnak hagyhat megjegyzését. A kézbesítőszolgálat területén fennálló helyzettől függően a megadott időpontot vagy betartják, vagy nem. Továbbá nem vagyunk felelősek abban az esetben sem, ha a futár nem veszi fel Önnel a kapcsolatot a kézbesítés során, mivel ez kizárólag a futártól függ.

A megrendelés kiszállítása a megrendeléstől számított 2-5 munkanapon belül történik. A szállítást a GLS futárszolgálat végzi hétköznapokon 8 és 16 óra között. A pénteken és hétvégén létrehozott megrendelések esetében 5 napon belüli kiszállításra számíthat.

 

A futár minden küldeményt kétszer próbál kézbesíteni. Amennyiben a második alkalommal nem a megrendeléskor megadott címen tartózkodik, a küldeményt visszaküldik a feladónak. A feladó az adott szállítmányból származó termékeket harmadik félnek értékesítheti, mert abban a pillanatban az adásvétel megszűntnek minősül.

 

A kézbesítési szolgáltatással kapcsolatos panaszok

 

A csomagokat a GLS kézbesítőszolgálat küldte.

 

Kedves vásárlóink!

Kérjük, hogy a csomagot a kézbesítés után azonnal alaposan vizsgálják meg a futár előtt. Kérjük, hogy a csomag átvételekor a csomagot a futár jelenlétében szemrevételezéssel ellenőrizze. Ha a csomagon látható sérülések vannak (elszakadt részek, összenyomódás stb.), kötelesek kérni a csomag felbontását a futár jelenlétében. Ha ez alkalommal megállapítást nyer, hogy a tárgyak sérültek, a futárszolgálat munkatársa jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról. A panaszról szóló jegyzőkönyv benyújtását követően ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és egyeztet a panasz megoldásának módjáról.

 

Ha sérült terméket kap, vagy a GLS szállítási szolgáltatás egyéb hibáját észleli, lépjen kapcsolatba a GLS-szel a következő telefonszámon: (+36 20) 890-0660

 

Forduljon hozzánk bizalommal, hogy megtaláljuk a legjobb megoldást. A kárt 24 órán belül be kell jelenteni, ellenkező esetben reklamációját nem fogadjuk el.

 

Ha bármilyen más mulasztást észlel a kézbesítőszolgálat részéről, vagy javaslatot, panaszt vagy dicséretet szeretne küldeni nekünk, vegye fel velünk a kapcsolatot a contact@belodore.hu e-mail címen, hogy segíthessünk megoldani a problémát.

 

Reméljük, hogy örülni fog rendelésének!