A KONCEPCIÓ: MUSICAL OPERA. A márka a művészet, a design és a "zenei opera" olasz örökségén alapul. Az üvegek egy darab design, az illatok pedig felvonásokba rendeződnek, mint egy opera jelenetei. Az évek során illataink számos "best of" díjban és jelölésben szerepeltek, ami nagyban hozzájárult ahhoz, hogy márkánk ismertsége és követői világszerte növekedjen.
AZ ORROK, MINT SZÍNÉSZEK A SZÍNPADON. A márka egyik legkülönlegesebb aspektusa, hogy minden egyes illatot más-más parfümőrrel fejlesztenek ki, és az orr nevét írják az üvegre és a csomagolásra. A deklarált cél az, hogy a világ legígéretesebb, viszonylag ismeretlen fiatal parfümőrjeivel működjenek együtt - a márka mára elismerten képes felfedezni a feltörekvő csillagokat.
MADE IN ITALY. Egyedi formákkal készült üvegpalack, amelyet a Bormioli, az egyik történelmi olasz üveggyár, Parma városában készített. Kerek dobozok, amelyeket a luxusmárkák kalapdobozainak vitathatatlan szakértője, a Cavalieri e Amoretti készített. A dugók fából készültek egy Milano melletti kézműves által. És természetesen a palackok kézzel történő töltése és csomagolása Milánóban történik. Ezek a cégek a világ legkeresettebb márkáinak beszállítói, és az a szinergia, amely azáltal jön létre, hogy egy palackon dolgoznak, olyan erős, hogy bárki rájöhet, mennyire "más" a MASQUE Milano terméke.
"A MASQUE Milano az igazi kifejeződése annak, amik vagyunk, az életünknek és a szenvedélyeinknek. Ahogy a kiáltványunkban is kijelentettük, azt csináljuk, amit szeretünk, és szeretjük, amit csinálunk, semmi sincs erőltetve. Ha valamiről nem vagyunk meggyőződve, egyszerűen nem csináljuk. Nagy szerencse volt, hogy megismertük egymást: annyi közös szenvedélyünk van, és annyira hasonlítunk egymásra... a tökéletes összhang és a kölcsönös megértés elengedhetetlen egy művészeti rendezőpáros számára. Valószínűleg ezért is olyan ritkák a művészeti igazgatói duók."
Alessandro Brun és Riccardo Tedeschi.